Malaysia Web Hosting

lama x update bai....



Jangan tanya mana aku menghilang...
hidup aku TER-SKIP brapa bulan...hahaha....kesian blog ni...dpt owner busy gila...
Tapi blog, jangan kau risau..kalau ada masa, aku akn update...tak banyak sikit pun jadi la kan...


Pagi ni pun aku update sebab dah stress dgn assigment2 yg ada...sbnarnya tak ada la susah, tapi bila smua subject bg assigment nak buat tu jadi tertekan...
Macam biasa, course graphic design mmg aku minat...tapi subject drawing yang buat aku lemah...haih...


So, sejak aku tak update blog dah lebih brapa bulan aku pun tak ingat, banyak news yang aku x updata kat blog walhal banyak idea nak dilepaskan kat keyboard Gigabyte ni.


Actually aku update blog ni sbb nak tunjuk kn hasil group project untuk kelas advertising. Kitorang disuruh buat iklan MILO mengikut kretiviti sendiri. Kelas miss Shahrun ni best...seronok...walaupun kena hafal banyak, tapi itu la tongkat untuk bantu berdiri bila dah zaman kerja nanti... gebang lebih pulak aku kan ...hahaha


Ok hereby i represent our group project...TV Commecial Ads...






amacam? pelakon2 ni x lama lg popular lah tu.. para pelakon yang handsome and comel ni la member2 rapat aku kat MSU... kukuikui


So maybe next ni aku lebih update kepada personal dari information... tata!

.....................