Malaysia Web Hosting

Revolusi Photoshop




Nyum2...Sedapnya satay aku makan tadi. Perut sudah berisi, blog pun kena isi juga la. Jalan punya jalan di internet ni, aku terjumpa infografik mengenai revolusi Photoshop. Post kali ini tidak lah best sangat..Tapi untuk mengisi blog sampah ini sahaja...LOL

Bagi yang tidak tahu apa itu Photoshop, aku terangkan sikit ok. 
Photoshop ialah software yang dibina oleh Adobe khas untuk mengedit gambar dan sebagainya.
Kemunculan software Photoshop ini telah membantu dunia untuk mencipta hasil seni kreative menggunakan komputer berflatform Windows mahupun Mac. 

Selangkah dengan kemudahan ini, sesuatu jualan, promosi, dan sebagainya dapat dipertingkatkan dengan daya tarikan grafikyang direka. Kebanyakan banner, logo yang dilihat semuanya direka menggunakan software Photoshop ini. 

Tapi aku malas nak cerita pasal kegunaan Photoshop, sebab tajuk aku, revolusi photoshop. Post ni sebenarnya untuk gurauan...HEHE..Dah macam serious post pula...

Infografik ni menunjukkan revolusi series Photoshop. Ia tidak benar, jadi jangan percaya 100% 


P/s : Bukan manusia je yang ada konsep Darwin ni...HEHE