Malaysia Web Hosting

Filem animasi mendominasi keuntungan 2010



CONNECTED...Ha!...Dapat juga internet. Maklum la, internet di hostel ni selalu 'down'. Dah tau internet 1mbps, masing-masing download macam tak ingat dunia. Aku tak sabar nak tunggu TM pasang UNIFI dalam bilik ni. Sepatutnya dah dapat guna awal bulan, tetapi disebabkan daftar UNIFI dibawah agen, jadi terselahlah kelembapan nya.




Berita sedih melanda bila aku mungkin di-BAN dari GengBlogger disebabkan aku mendominasi carta post paling popular 2 hari berturut-turut. Disebabkan aku mendapat hit seribu views sebanyak dua kali, ada pihak mula membuat tuduhan aku mengunakan cara tidak sah justeru ingin membuat pertimbangan sama ada aku akan di-BAN dari GB atau tidak.

Ye mungkin blog aku blog freshie atau orang lebih gemar panggil BLOG SAMPAH. Tetapi pihak GB tidak sepatutnya membesarkan masalah kecil ini. Untuk kon atau pihak GB, Mungkin post aku sentiasa top. Kejadian ini berlaku disebabkan aku menggunakan jaringan sosial dan sebagainya untuk mempromosi link post GB aku.

Blog aku tidak lah lama mana dan tidak popular seperti JUSTKHAI atau BEN ASHAARI. Sepatutnya secara profesional pihak GB tidak perlu mempertikaikan kedudukan aku di GB. Mungkin cara aku untuk mendapatkan tempat pertama di carta popular itu mempunyai cara sendiri.

Aku malas nak cerita panjang sebab aku tau kedudukan aku di-GB tidak la popular mana. Tidak rapat dengan user lain. Kalau mereka setuju mem-BAN aku, jadi biar lah pihak GB yang mengadili nya.

Ok aku malas nak 'emo' hari ini. Berpandukan tajuk post aku hari ini, Filem-filem yang ditayangkan pada tahun 2010 kesemuanya mantap-mantap. Dengan kesan CGI yang semakin canggih dan moden, menunjukkan keaslian sesebuah filem yang lahir sekarang.

Kelahiran filem animasi 3D menunjukkan kemodenan yang patut dibanggakan. Kebaikan animasi 3D ini telah membantu menjimat kan bajet sesebuah filem. Dibawah ini menunjukkan senarai cerita yang mendapat untung yang banyak dan yang mengejutkan, filem animasi 3D berjaya mendominasi carta tersebut.

Tak sangka cerita animasi 3D Toy Story 3 berjaya meraih keuntungan paling banyak di dunia. Cerita yang ringkas tapi menarik ini dicipta hanya menggunakan komputer sahaja menyebabkan keuntungan yang banyak.
Tahniah buat Toy Story 3.

Kepada Kon dan ahli GengBlogger semua, saya memohon maaf jika ada terkasar bahasa. Terpulanglah pendapat ahli-ahli GB untuk membuat andaian terhadap blog ini. Sekian.

P/S : Selamat hari Thaipusam kepada semua penganut Hindu. :)